این پست مطلب ساده و غیر فنی ای است اما به این دلیل که درخواست کرده بودید گذاشتم.

چطور میشه هر دو برگه ی A4 رو توی یک برگه پرینت گرفت مثلا توی هر صفحه A4 دو یا سه یا بیشتر برگه جا بشه.

برای اینکه بتونید 2 تا برگه رو در یکی پرینت بگیرید دوتا راه حل دارید. 
یکیش که من الان تو ذهنمه و میتونم با کمک حافظه ام به شما بگم اینه که فایلتون رو
 تبدیل به PDF کنید و خیلی راحت دستور پرینت رو بدید و در روبروی گزینه 
ی page scaling باید multible pages ..... رو انتخاب کنید و گزینه 2 را در زیرش بزنید .
 پرینت بگیرید برای تبدیل به پی دی اف هم میتونید از نرم افزار های موربوط به
 تبدیل word به pdf استفاده کنید مثل java pdf convertor .
یه راه دیگه هم هست که میتونید توی همون نرم افزار ورد درخواست پرینت
 رو بزنید بعد توی صفحه ای که باز میشه(البته با توجه به نوع پرینتر صفحه 
ی باز شده متفاوته) باید انتخاب کنید که دو تا برگه رو توی یک صفحه پرینت
 بگیریدی مثلا توی پرینتر من توی صفحه ی درخواست پرینت روی عکس
 برگه A4 که کلیک می کنم کاغذ رو به 2 و 4 و ... تقسیم می کنه . 
تنظیمات فوق برای فایل های PDF به شکل زیر میشه
http://upload.tehran98.com/img1/d5qfutoi0960wqgxhhm.jpg

 
اما برای فایل های WORD البته 2007 به این شکله
http://upload.tehran98.com/img1/vqw0v6atqlaf9rleff8s.jpg